söndag 25 april 2010

SM-GULD :)!!!

Bilden på guld-laget hittade jag på nätet.




Hej hopp igen!

Det var ett tag sen sist, men nu är jag tillbaka igen.
Igår blev det äntligen klart att......HV71 vann SM-guldet!!!!! Ojojoj vilka spännande matcher det har varit. Alle har haft det kämpigt ett tag kan jag meddela :). Här hemma firade vi segern med att baka en tårta a la Leila. Jag drack ett glas vin till *fniss*.

Idag har jag varit ute och åkt lite med en god vän. Vi har besökt några loppisar och antikaffärer. Gjorde några fynd, men det visar jag någon annan dag. Fick ett mms av A under tiden vi var borta. Han hade guld-pyntat hemma *blink*

Snyggt, eller hur!


Nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta lite guld-tårta.

Ha en skön kväll.

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Snyggt pyntat :))

    SvaraRadera
  2. Hej hej.

    Åh vad kul att du också testade tårtan...vad tyckte du?

    Fina loppisfynd, den röda koppen var ju för söt..

    Hoppas allt är bra med dig...Ha en fin kväll. Kram Camilla

    SvaraRadera