måndag 9 juli 2012

Efter regn kommer solsken och ett tips.

Underbar kväll på vår fina golfbana.


Clara och vovvarna var också med.

Lite av varje.




God måndag!

Idag är det första semesterdagen för mig. Känns helt ok
faktiskt *blink*. Solen skiner från en ganska fin himmel.

Igår regnade det som attan här i småland med över-
svämmningar både här och där. Framåt eftermiddagen
blev det faktisk riktigt fint väder så Tomas och jag åkte
en sväng på hojen. Underbart skön temperatur att åka i
igår. Besökte en uteservering där vi käkade en bit mat och
njöt tillfullo. På kvällen åkte vi ut till vår golfbana här i
staden och T spelade några hål. Helt vindstilla och en av
de finaste kvällarna den här sommaren tycker jag. Det var
knappt inte en människa som var ute och spelade så
hundarna kunde springa lite lösa. Lattjo tyckte de, framför-
allt Sally som har hur mycket spring i benen som helst.

Frukost-tips.


Och här kommer ett tips på en god fil som jag köpte på
Willys igår. Ni flesta bloggerskor kanske har provat den
men för mig som nästan aldrig handlar på Willys så var
det en nyhet. Hur god som helst med jordgubbar i. Prova
vet ja om ni inte redan har gjort det *ler*!


Nöjd med mitt köp efter myyycket velande *ler*.


Och till sist måste jag visa Er min mc-jacka som jag äntligen
har investerat i. Avskyr att visa bilder på mig själv, men ni ser
ju bara liiiite. Visst är jackan lite cool *blink*.

Nu ska jag ut i solen! Och ikväll är det tjejträff med mina fina
brudar. Ikväll är det polisen som står för kalaset *ler*.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Vilken tuff brud! Hoppas att ni får fint väder när ni drar iväg med mc'n på semester sen! Kram Annika

    SvaraRadera