torsdag 5 juli 2012

En ny OM.

Fonda dress.

Fina fjärilen bak i nacken.

Och bak ser den ut så här.



Hej hopp!

Idag har min klänning från Odd Molly kommit och jag är så
nöjd *ler*. Härlig blå färg i skönaste velour. Glad glad glad!

Idag har vi blivit bjudna på sommarlunch på jobbet. Det var
en mycket god grilltallrik i år! Tack snälla Elitfönster. När
arbetsdagen var slut så var det bara att svida om för att bege
sig ner till staden för att göra naglarna semesterfina. Blev fint
som vanligt.

Imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Jag har lovat
min söta och rara arbetskamrater att bjuda dem på fika imån. Har
inte bestämt vad det ska bli, men hembakat så klart. Måste kika
runt bland mina recept och sedan fara iväg till affären för att
handla vad som behövs för bakfixet.

Ha en skön kväll alla ni!

Kramis/Heléne

3 kommentarer:

  1. Snygg klänning.Vad skoj att bli bjuden på lunch av jobbet.Hoppas att du hittar något smarrigt att baka.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Första gången jag kikar in här och vad fint ni har det!

    Såg att du jobbar på Elitfönster så då tror jag att du bor i staden jag växte upp i som börjar på V?

    Ha det gott!
    Linda

    SvaraRadera