tisdag 10 juli 2012

Gårdagens tjejträff.

Utanför hos värdinnan.


Kvällens dukning.


Vackra pioner på bordet.

Min vän Åsa som också är kvällens värdinna.

Min vän Susanne. Besök gärna hennes fina blogg här.

TV-rummet.

Matsalen.

Bloggerskan dricker rosé.

Köket.

Matsalen.




God tisdagskväll!

Idag  har jag inte gjort många knop. Regnat i stort sett
heeeela långa dagen. Trotsade vädret och cyklade ner till
staden för en liten stund sedan. Hämtade ett paket med något
jättefint i som jag ska visa imorgon och sedan gick jag in och
handlade lite smått och gott på Systemet.

Igår var jag på tjejträff som ni kanske förstår av bilderna ovan.
Åsa som värdinnan heter bor i en liten by utanför min stad
med sin familj. Huset är jättegammalt och hur fint som helst.
Helt i min stil med kakelugnar i varenda vrå, gamla fina fönster,
högt i tak, fina golv blablabla. Sååå vill jag bo! Kvällen var
trevlig som vanligt med god mat, mycket skratt och det bästa
umgänget. Brudar....vi ses snart igen *ler*!

Snart kommer våra rara grannar hit och ska titta på Allsång på
Skansen med Clara och mig. Ska bli mysigt.

Ha det gott!

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder du har tagit! Duktiga du!
    Visst är det fint hos henne så vill jag ha det i mitt lilla drömtorp :)

    Var lite trött idag... Kramis

    SvaraRadera