tisdag 31 juli 2012

En liten tripp och snygga naglar.

En liten fikapaus i Jönköping.

Mitt köp idag: en datorväska till min nya fina Samsung.

Från Lagerhaus. Åh vad jag blir sugen på att baka
Cupcakes!



Hej hopp!

Idag tog barnen och jag en liten tur till Jönköping. Vi åkte iväg
vid 10-tiden. Vi hade några ärenden att uträtta så vi började på
Media Markt. Där skulle jag köpa en datorväska till min nya fina
Samsung som jag är så stolt över. Hade tittat på en väska där när
jag köpte datorn för ca 2 veckor sedan, och den fanns kvar *ler*.
Tjohoo vad glad jag blev, så den fick följa med hem. Sedan åkte vi
till en klädesaffär som Alle ville besöka. Där hade han tänkt att köpa
jeans, men hittade inga. Så istället fick han med sig en t-shirt. De
hade en butik till så vi besökte den också. Där provade han flera olika
par. Expediten i butiken sa till honom: " Du har snygga jeansben
och en snygg jeansrumpa. Alla byxor jag tar fram till dig sitter snyggt". 
Haha, inte precis vad jag brukar få höra när jag provar jeans *ler*.
Hur som helst, ett par jeans fick han med sig i alla fall. Vi sprang i
lite andra butiker, bl a Lagerhaus. Där hittade jag äntligen små små
marängtoppar som jag har velat ha så länge. Nu ska jag minsann
 baka Cupcakes någon dag. Sedan hann vi med en lite fika innan
hemfärd.


Mina nya snygga naglar.



Igår var jag och fixade till mina naglar hos den bästa nagel-
fixaren som heter Emma nageldesign. Är du sugen på att göra
dina naglar fina så kan jag varmt rekommendera henne. Hon
håller till här i min stad Vetlanda. Igår satte hon dit två små fina
stenar på mitt ena ringfinger. Det blev jättefint tycker jag. TACK
snälla Emma!

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe. Sedan blir det till att relaxa i
soffan en stund för att försöka få bort en dum huvudvärk. Och om
vädret tillåter så ska jag följa med mitt på speedway ikväll. Och 
när vi kommer hem därifrån så ska han få en liten present av mig
som jag köpte i Jönköping idag, bara för att han är så snäll och rar
*blink*.

Nu blire ryggläge!

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktig shopping dag.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  2. Jag var också och fixade mina naglar igår. Det där med att fixa naglarna är lätt beroendeframkallande. Jag har hållt på med det regelbundet i ett och ett halvt år nu och lär väl aldrig klara av att sluta med det. :)

    Kram

    SvaraRadera