lördag 21 juli 2012

Packa packa packa!

Wald hotell i Sellin på ön Rügen i Tyskland.

Piren utanför vårat hotell.....tror jag iaf *ler*.

Bilderna ovan är hämtade från nätet.



Hej hopp!

Idag lyser faktiskt solen här i min stad. Clara och jag åkte till skogen en runda med Sally
på morgonen. En riktigt skön promenad tyckte vi alla tre. Sedan lämnade vi av den fyr-
benta hemma hos Alle och vi åkte till staden.

Imorgon ska Tomas och jag åka på mc-semester. Vi har bokat in oss på hotellet ovan
som ligger på ön Rügen i Tyskland. Vi har aldrig varit där men vad vi har hört av
bekanta och av bilderna vi har sett så ser det ju heeeelt suveränt ut *ler*. Hoppas
himlen är lika blå som på bilderna också. Det är nytt för oss båda att åka mc med
packning och allt vad det innebär så vi får väl se hur detta ska gå *blink*. En liten
utmaning med andra ord.

Snygga toppen som ska med i packningen.


Köpte denna top på HM häromdagen. Tycker den är så fin. Tyvärr är inte
färgen så rättvis för de är riktigt knallgrön. Snyggt om man nu möjligtvis
skulle få lite bränna i Tyskland.

Nu kommer snart Tomas hit. Har inte sett honom på en vecka så vem vet,
jag kanske inte känner igen honom *ler*.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Åh det ser helt underbart ut! Hoppas ni får fint väder både där och på resan.
    Säg till Alle att höra av sig om han behöver hjälp med den lilla fyrbenta!

    Ha det gott nu!
    Kram Suss

    SvaraRadera