torsdag 11 mars 2010

Familjen Jackson




Hej på er alla!

Igår var jag på tjejmiddag igen. Hmm hade det redan gått sex veckor sen vi sågs sist. Vi hade trevligt som vanligt. Hon som vi var hos bor i ett gammalt hus några mil här utanför staden. Ett hus fyllt med kakelugnar, vedspis, gamla originalfönster osv. Jag bara älskar detta hus.

Idag ska jag slipa av fönsterbrädan i köket och måla den. Sen ska jag skruva upp krokarna i badrummet som har åkt ner. Skickade efter dem i somras från Nacka Byggnadsvård. Skruvade inte upp dem ordentligt, så det betyder ju att de ramlar ner efter ett tag. Men nu ska det göras efter alla konstens regler;).

Ikväll kl. 21 så tittar jag på TV4. Då sänds avsnitt 1 av 6 av dokumentärserien om familjen Jackson. Ska bli spännande att se. Michael Jackson har alltid varit en av mina favoriter. Blir så himla avis på alla er som någon gång har varit på en konsert med honom.

Ha en fortsatt bra dag.
Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. sv: jodå, eller jag vet inte riktigt hur det gick än. får reda på det nästa vecka! :) men min lärare sa att det inte gjorde något om man fick IG eftersom vi ändå ska ha kemi i NP iår tyvärr! :(

    haha, ja det gör jag nu med :P
    men jag vill ju inte ha stora vinterkängor heller!
    jag minns själv att du har köpt vita converse också!! :P

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    tack för kommentaren du lämnade hos mig !
    Kul att hitta till din blogg!!!
    Härliga slickepottar (visst heter de så ) du visar...har också en hel del sådana från Rice, blir mkt roligare att baka =)
    Ha en skön helg,
    Kram Lotta

    SvaraRadera