onsdag 31 mars 2010

Doft





Hej på Er!

Idag byter jag typsnitt. Har inte varit riktigt nöjd innan. Så härmapan Heléne har tagit reda på vad en av favoritbloggerskorna använder sig av;).

Igår kom det ett litet paket från julias vita drommar. Däri låg bl a denna fina vas med ordet DOFT på. Längtar efter att få plocka vitsippor att sätta i den.



Ikväll bjuder jag mina härliga kollegor på fika. Har bakat två stycken kladdkakor och dekorerat med mandelägg. Det är ju trots allt skärtorsdag när vi fikar.

Sen får ni inte glömma Leila Lindholms nya programserie som börjar kl. 21 på tv4+. Tyvärr kan jag inte se det.

Ha en fortsatt bra lillelördag och se upp imorgon när det är 1 april:).

Kramis/Heléne

7 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! ;) Vasen var ju supersöt! Kanske det klickas hem en likadan hem till mig! Härmapan Emma som är i farten denna gång! :) Men det är ju det som är så härligt med bloggvärlden - man får så mycket tips och inspiration!

    Många kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Vilken super söt vas - den kommer att bli ljuvlig med vitsippor i!

    Jag är hemma med sonen idag som har skadat sej så vi skall också baka lite påsk kaka tror jag:)

    Ha en jätteskön påskhelg - kram kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är fint när det är "spaciöst", tycker jag! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  4. Älskar den vackra vasen, jag vill också ha! Kakan ser inte heller helt fel ut:) Trevlig påsk!

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag genast sugen på tårta.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Glad påsk Helene! Önskar dig en trevlig helg. Den är såå söt den muggen, men jag blev genast nyfiken vad var det mer i julia paketet!?
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  7. Fniss man får vara härmapa, det är vad denna värld går ut på har jag förstått vi detta laget.....Vilken mumsig tårta....Gillar den lilla krukan/skålen, har en liknande med ordet vänskap som jag fick i födelsedagspresent/ Kramkram Anne

    SvaraRadera