lördag 6 mars 2010

Kolasnitt


Hej hopp!

Solen skiner idag och livet känns härligt. Hade en jättetrevlig kväll hos mina arbetskamrater igår kväll. God mat och gott dricka. Spelade spel och Glenn förlorade, as usual:). Var inte hemma förrän kl 03 imorse:). Brrrr, minus 17 ute när jag gick hem. Idag har jag bakat kolasnitt. Receptet kommer såklart från Leila Lindholms fina bok. Nu sitter vi här, Alexander och jag med varsin laptop i knät. Clara är och spelar handbollsmatch. Håller tummarna som vanligt.
Ikväll är det Melodifestivalens andra chansen. Det tänker jag titta på.
Lycka till alla Vasaloppsåkare imorgon!

Kramis/Heléne

3 kommentarer:

  1. hmm... grrrr, vill minnas att jag hade sjuk otur i en enda omgång (av totalt 4) ser mig fortfarande som den stora segraren. Tänk på att jag alltid fick de svåra bitarna oxå ;)

    SvaraRadera
  2. Svåra för dig ja Glenn;). Match imån har jag för mig. Lycka till isf. Ses imån kväll.

    SvaraRadera
  3. Hej vilken fin blogg jag hittade här! Blir väldigt nyfiken på mer. Tack dessutom för din snälla kommentar hos mig blir så glad. Blev dessutom väldigt inspirerad till att baka.
    Kram Mikaela

    SvaraRadera