söndag 21 mars 2010

Vår i trädgården


Hej på er!

Idag har jag en riktig slappar-söndag. Tog sovmorgon, frukost framför tvn samtidigt som jag läste lite bloggar. Härligt med sådana dagar och jag är ganska bra på att skaffa mig sådana;).

Nu har jag varit hos mina föräldrar och ätit. Fick rotmos och fläsklägg. Bland det godaste jag vet, mammas rotmos;). Hittade så fina krokusar i deras trädgård. Härligt härligt när de första lökväxterna tittar fram.

Nu ska jag titta på filmen Forest Gump som jag har lånat av en arbetskamrat, samtidigt som jag följer Boros kvalmatch på nätet. Nä, jag haaaar faktiskt inte sett det filmen än. Några grabbar på jobbet höll på att tappa hakan när jag berättade de:).
Kramis/Heléne

3 kommentarer:

  1. Roligt att maten smakade bra, Ulrika fick matlåda. Det var ingen rolig kvalmatch, tyvärr är det nog färdigspelat för säsongen, men man kan ju alltid hoppas på att ett under ska ske.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också ha så där mycket vår.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Beautiful flowers !! Wery good!!

    SvaraRadera