lördag 13 mars 2010

Kalas och Melodifestival






Hej på er!
Vilket vårväder vi har idag. Solen skiner och några plusgrader. Härligt. Här har det bakats, lagats mat och fixats inför Alexanders födelsedagskalas idag. Känner mig färdig med allt så nu hinner jag att blogga också. Tjohooo:)! Våra gäster kommer kl. 16.
Ikväll tittar vi på Melodifestivalen. Hoppas att rätt låt vinner......vilken det nu är som är rätt;). Jag har själv några favoriter.

Och så en liten hälsning till eliten på Elit: Ha nu så skoj ikväll. Prata inte för mycket;)!!!
Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Vattnas i munnen... Var du sjuk i natt?

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Ja då har vi samma stol från Mio :)
    Smart att spray måla, har också målat mina men för hand! ett riktigt skit göra rent ut sagt, inte roligt. Blev resultatet bra? och vad använde ni för färg? Har nämligen inte målat klart mina ännu efter jag vet inte hur länge, så spray målning verkar ju toppen!
    Kram Mikaela

    SvaraRadera