lördag 27 mars 2010

Serieseger!!!





Ett stort grattis till handbollstjejerna i VHFs f-98 lag!!! Vann sista matchen idag och tog därmed hem seriesegern. Bra gjort tjejer och puss till er alla;)!



Hej på er!


Nyss hemkommen från handbollsmatch och ett besök på stan. Shoppade mig en fin tunika.
Ikväll blir det lite fest för Heléne. Vi mammor till 92orna i Alles hockeylag ska "parta" ikväll. Vi ska äta gott, dricka vin och spela paketspel:). Det ska bli så lattjo att träffa alla brudarna på något annat ställe än i en kall ishall:). Festen ska vara några mil hemifrån där jag bor men jag har ju en jättesnäll svägerska som ska hämta mig ikväll/natt. Tack snälla Ulrika för att du hjälper mig ♥. Alle är bjuden på 18-årsfest så han ska också "parta" och Clara får en lugn och mysig kväll hemma hos sin mormor och morfar.


Nu ska Clara och jag fira segern med en glass i solen.
Kramis/Heléne

9 kommentarer:

  1. JAA JAG SKA HA JÄTTE KUL HOS MORMOR OCH MORFAR MEN BARA EN SAK GRATTIS TJEJER TILL SEGERN NU ÄR SEGERN AVKLARAD//CLARA

    SvaraRadera
  2. Hej, jag lägger till dig i min blogglista hoppas det är ok? Trevlig helg:)

    SvaraRadera
  3. Snygg tunika du hade handlat. Åh vad vårfint du hade fått det i vardagsrummet. Himla snyggt med vita soffor det skulle jag också vilja ha men det skulle väl funka sådär med mina vovvar. De gjorde helvarv i leran ute i "trädgården" idag.....
    Ha en trevlig kväll! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. God afton!

    Antar att du redan är ute och partar:)? Vilken super fin tunika du har köpt - sååå söt!

    Och vilka fina bilder från ert v-rum - så ljust och härligt. Soffan var VERKLIGEN ett fynd! Fina luckor ni har på kakelugnen. Sådana skulle jag också vilja ha.

    Hoppas du har en toppen kväll - kram kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin tunika! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  6. GRATTIS Clara till seriesegern i handboll och till gårdagens två mål som du gjorde
    Kram mormor o morfar

    SvaraRadera
  7. En sån där vill Stina också ha.;-) Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilken fin färg på tunikan. Själv har jag nyss köpt en vit :)
    Vilket klipp du gjorde med Ektorpsoffan!
    Jättefint vardagsrum.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  9. Snygg tunika! Christina.W

    SvaraRadera