fredag 26 mars 2010

Vardagsrum




Veckans skönaste dag är här!!! Och barnen kommer till mig idag:).

Igår fick jag hem mitt Blocket-fynd. För endast 600 pix köpte jag en vit Ektorp 2-sits soffa. Klädseln är nu nytvättad och på. Måste bara laga lite i en söm, men det kan det ju vara värt för den pengen. Visar några foton på mitt vårstädade vardagsrum. T o m nyputsade fönster. Jag är duktig jag;).

Ikväll är det den stora finalen i Let´s dance. Oj vad det ska bli skoj att se. Vet inte riktigt vem jag hejar på.....jo kanske lite på Claudia. Men innan tvn ska Clara och jag hinna med en liten after work-stund på Terassen.

Ha en bästa fredag-kväll alla mina bloggläsare.
Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Ja det blev ju jätte finnt här hemma //clara

    SvaraRadera
  2. Hej Helen.
    Så snyggt du har i ditt vardagrum,och Ektorpsoffan var ju ett fynd.Önskade mej också vita Ektorp,men det kändes inte så smart med småbarn.
    Vilken snygg tapet.
    Vädret här idag var ju en riktig energikick,ser att du fick lika mycket gjort som jag.
    Trevlig helg
    kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej

    Ser att du tittat in hemma hos mig. Va roligt. Alltid roligt med kommentarer. Vilket bra fynd du gjort. Blocket är kanonbra. Jag har varit på semester och missat en massa bloggande. Riktigt kul att läsa vad alla har haft för sig och man ser att det är vår i luften.

    Ha det bra, kram Karro

    SvaraRadera
  4. MEN så fint du har det Heléne!! Du har en riktigt god smak i mitt tycke :-)
    Skulle oxå vilja bo i ett gårdshus!
    Många kramar, och hoppas att du kommer och hälsar på snart!
    HelenaF

    SvaraRadera
  5. Jätte fint vardagsrum :) och jätte fina bilder

    SvaraRadera