fredag 5 mars 2010

Vinkväll



Hej på er!

Sitter här i min sköna fotölj med en kopp kaffe och bloggar. Låg lite minus på sovkontot p g a firandet av vår 18-åring igår morse, så jag tog sovmorgon idag;). Ja vilken dag för min älskade son. Han blev så otroligt glad. Och nu kan vi längta och prata om vår Barcelona-resa tillsammans:). Han har alltid drömt om att få gå på fotboll i just Barcelona, och nu ska drömmen bli sann! Ja oj oj oj vad vi längtar. Och det ska bli kul att åka tillsammans, alla fyra. Vi försöker att få med oss några goda vänner, men det går inte så bra. Vi får tjata på, inget annat;).

Idag lyssnar jag på Sade. Underbart härlig soulmusik. Hon var en av mina favoriter förr och nu är hon äntligen tillbaka efter 10 år:).

Ikväll ska jag till en(två) av mina fina kollegor. Vi ska äta, dricka vin, fnissa, titta på Thailands-kort och ha det trevligt.

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga planer! Det är ju ckså så kul när det blir så uppskattat.

    Ha en bra helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. gud vad jag längtar CLARA

    SvaraRadera