måndag 22 mars 2010

Städa med Norah




Måste först och främst tacka alla er söta som har lämnat en kommentar här på min blogg. Ni anar inte hur glad jag blir:).


Hej hopp!

Första och längsta arbetspasset för veckan är avklarat och det gick riktigt fort. Härligt. Här ska fröken T försöka att hitta inspiration och motivation till att börja städa. Inte alltid så lätt, men det ska gå idag;)! Har satt på lite ljuv musik i cdn för att se om det hjälper mig att komma igång. Lyssnar på Norah Jones senaste platta "The fall". Helt underbar musik. Gillar hennes röst skarpt.

Ikväll ska jag titta på Arn som startar som tv-serie. Vilka superbra filmer. Efter första filmen som jag såg på bio var jag helt såld!
Kramis/Heléne

10 kommentarer:

  1. Tack för dina ord, värmde! Och solen gör det med!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för titten hos mig. Mysig blogg du har. Härligt att Krokusarna blommar hos er. Här är tyvärr lite mycket snö ännu. Må så gott! /Sofia

    SvaraRadera
  3. Inte alltid det roligaste att städa men det måste göras och dit blir ju lättare om man får dansa sig genom det med ett leende på läpparna!
    Kram Marielle

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också lyssna på musik när jag städar. Det hjälper.:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för din hälsning!

    Visst hjälper bra musik till med det mesta:) Hoppas du fick gjort det du ville. Bloggar din Clara också?

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Med bra musik går städningen som en dans ;)

    Ha en skön vecka!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vi gifter oss den 7 Augusti, men det blir ganska enkelt här hemma med partytält. Men det ska bli roligt att få frossa i blommor, tårtor, och smycken en liten stund, även om jag inte är så flickig av mig.
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  8. Hej igen :)

    Ja, visa henne Alice blogg - jag tror att det är både nyttigt för både skrivandet och kreativiteten men framförallt väldigt roligt! Alice är också hos sin pappa den här veckan och kommer till mej på fredag:)

    Ha en go tisdag - kram kram!

    SvaraRadera
  9. Åh såg dina vårbilder lite avundsjuk blir man ju här är det snö upp till fönstrena känns som om mina vårlökar aldrig kommer fram.Ha en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  10. Tack för dina söta ord hos oss! : ) Du är såå välkommen tillbaka ; )

    Kram Patricia

    SvaraRadera