måndag 20 augusti 2012

14 och fjortis *blink*.

Grattis min älskade unge! Bilden är tagen på Menorca 2002,
alltså 4 år gammal.



Hej hopp!

Idag är det en stor dag för min dotter. Hon fyller 14 år, vilket innebär
att hon blir fjortis *blink*. Vi firade henne igår tillsammans med nästan
hela familjen. Hon fick fina presenter och var nog mycket nöjd med
dagen. Visar Er lite bilder från vårt kalas.

Paketöppningen är i full gång.

Liten glimt från dukningen i köket. Härlig sommarvärme
ute så ett fönster kunde stå på vid gavel.

Chokladbollar i skål från Green Gate. Flaggorna kommer också från Green Gate.

Porslinet kommer från Rörstrand och heter Blå vinge.

Lilla kusinen tyckte det var skoj att stå i kökssoffan.

Mååååånga ljus är det att tända *ler*.

Födelsedagsbarnet och hennes morfar (som doppar fniss). Snart är det hans tur att fira *ler*.

Åååååheeej!


Hoppas Din dag blir fin idag Clara! På fredag ska vi bo på hotell, du och jag *ler*.

Nu blire en dusch för bloggerskan. Sedan väntar hundpromenad, lunch och jobb
till kl 23.30.

Kramis/Heléne

7 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder från ert kalas! Vad mysigt att bo på hotel med henne!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Men åh, vilka underbart vackra bilder!!! Stort grattis till fina Clara! Sedan var det en väldigt sööt liten kusin också!

    Kram

    Petronella

    SvaraRadera
  3. Tänk när mina blir sådär stora. Svårt att tänka sig idag.

    Jättefin dukning och porslinet förn Rörstrand skulle jag gärna ha här hemma.
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. En stor Grattiskram till Clara på födelsedagen!!
    Så fina bilder å vad fina du gjort chokladbollarna!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Vilken söt 14-åring!

    Ljuvliga bilder. Blir varm i hjärtat när jag ser morfar sitta där bredvid.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till din fina dotter!!! Kan inte ens föreställa mig att mina pojkar en dag ska vara sååå stora!! Härligt!! Och mysigt kalas för henne!!

    Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott till söta 14åringen Clara.Bara så fint har du gjort.Underbara bilder.Ha det gött.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera