onsdag 22 augusti 2012

Rykande färskt.

Rykande färska scones.

Favomarmeladen.

Kusmi tea.

Gott med ost och marmelad på.

Morgonens frukostbord.




Hej hopp!

Idag gick jag upp kl 8. Var så sugen på färskt bröd så jag snodde ihop en deg och
bakade lite scones. Det var riktigt längesedan som jag bakade detta smidiga bröd.
 Smakade riktigt gott med ost och marmelad på. Och så en kopp te så klart.

Idag är det onsdag och halva min arbetsvecka är gjord. Jobbar eftermiddagsskift
denna vecka så då är jag ledig på fredagen. Är så skönt med ledig fredag. Längtar
lite extra till just denna fredag för då ska Clara och jag ut på en liten hotelltripp.

Nu ska jag kika runt bland alla härliga bloggar en stund innan lunch och lite
annat fix.

Ha en fin lille-lördag!

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Mums vad gott det såg ut! Har du ngt gott recept på scones?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ååå bara så gott.Härliga bilder.Vad skoj med en hotelltripp med Clara.Ha en fin onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Helt ljuvligt! Jag vill också ha nybakade scones, god marmelad och Kusmi tea!

    Stor kram

    Lotta

    SvaraRadera