tisdag 14 augusti 2012

Ny OM.

Odd Molly remix blouse.

Läcker detalj vid ärmslutet.

Fin!

.
God!



Hej hopp!

Idag lyser solen här i min stad och skön temperatur är det också.
Känner mig allt lite piggare. Har ju sovit 4 hela timmar inatt *ler*.
Måste skärpa mig med mitt sovande, jag vet.

Arbetsdagen har gått fint. Ganska fort också. När jag kom hem så
låg det en litet paket i brevlådan. Det var min nya Odd Molly som
jag hade skickat efter. Och jag blev sååå nöjd. Den är hur fin som
helst! Kanske jag kan ha på mig i morgon när jag ska på tjejmiddag.

Just nu sitter jag och bloggar. Har även en kopp kaffe bredvid mig
med två rutor mörk choklad som tilltugg. Har ni provat Marabou
Premium med smaken cocoa raspberry? Om inte, gört! Den är toppen-
smarrig och mäktig. Ganska bra att den är mäktig eller hur? Blir inte
så många kalorier i kroppen då *blink*.

Nu väntar jag på att Alle ska komma hem med maten som han är och
handlar. Då ska jag baka till den snälla kantarellplockaren och hans
sambo, sedan blir det matlagning.

Ikväll hoppas jag att Tomas har lite tid med mig mitt i alla husmålning
*blink*.

Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. En ny OM till, så snygg den var! Hoppas få se den på imon!
    Den chokladen gillas av mig oxå...

    Blir kul att ses imon, bäst att sätta fart med förberedelserna ;) Kramis

    SvaraRadera
  2. Kul att du mår bättre! Snygg OM blus! har en likadan chokladbit i skåpet, som Suss här ovanför lurat mig att köpa!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Snygg OM blus.Vad skoj med tjejmiddag.Åååå vad gott det ser ut med gott kaffe och underbar choklad.Ha det gött Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Älskar att få sådana paket. Den chokladen har jag inte testat, tack för tipset! Kramar fina!

    SvaraRadera
  5. Uuh jaa den där chokladen har jag smakat..fööör många gånger;) Supergod! Ha en go tjejkväll! Kramis :)

    SvaraRadera