fredag 17 augusti 2012

Oh happy day!

Läcker flaska.




Hej hopp!

Idag är jag en mycket glad bloggerska! Har nämligen blivit erbjuden
att jobba nattskift igen. Jag blev såå glad och arbetskamraterna som
jag kommer att kampera med på nätterna känns toppen. Glad glad
glad!

For ner till Systemet innan för att köpa något gott att dricka till kvällen.
Måste ju fira ju *blink*. Köpte detta rosévin. Har inte en aning om hur
det smakar men föll för etiketten så därför fick Moberg följa med mig
hem denna fredag *blink*. Någon som har smakat det kanske?

Tåååååårtan.


Söt liten spårvagnsväska.




Igår var jag på 1-årskalas hos lilla Hugo. Det var jättemysigt och huvud-
personen var på toppenhumör. Han var inte speciellt intresserad av sina
paket, varken papper eller snöre heller. Däremot tårtan var vääääldigt
intressant. Ja ni ser ju själva på bilderna ovan. Visar även presenten som
jag och barnen gav honom. En söt liten spårvagnsväska som jag har skickat
efter hos Julia.

Nu ska jag försöka att ta tag i mitt liv. Har en dotter som fyller år på måndag
så vi tänkte ha lite födelsedagsfika för henne i helgen så det finns ju en del att
fixa med.

Ha en go fredag!

Kramis/Heléne

6 kommentarer:

  1. Vi får väl veta om Per Moberg smakade gott? ;)
    Klart han gillade tårtan, så fin väska han fick!
    Ha en härlig fredagskväll!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Du måste tala om hur vinet smakade. Här kör vi alltid med Mulderbosch när vi ska dricka rosé och det kan ju vara kul att pröva något nytt.

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det vinet pratade min man om men vi har inte kommit så långt att vi testat det. Du kan väl ge en recension sen!?

    SvaraRadera
  4. Å tack för din gulliga hälsning!

    Vilka fina bilder du tar. Flaskan Per Moberg ser ju verkligen läcker ut. Hoppas det är gott!

    Kram och ha en fin helg

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Har bara hört talas om PM viner att de tar slut på systemet ofta, vilket betyder att det är gott!!
    Eller, vad säger du??
    Vart jobbar du natt?? Kanske jag borde veta, men isåfall har jag förträngt det??
    Sov gott
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Många pratar om detta vinet .Hoppas att vi får höra hur det smakade!!!!Vad skoj att du får jobba natt igen,Grattis .Ha det bäst.kramar Rita ♥

    SvaraRadera