fredag 3 augusti 2012

Glad:)!

Härliga kvistrosor i finaste kannan från Västergården.
Ljuslyktorna kommer från Tine K. Hihi för Sally som ville
vara med på bloggen idag också *ler*.






Hello sista semesterdag!

Ja idag är det alltså min sista semesterdag. På måndag börjar allvaret
igen och vardagen är här. Inte så mycket att göra åt, bara att gilla läget.

Igår köpte jag dessa fina ljusrosa kvistrosor på Interflora. Passade så fint
i min favokanna från Västergården. Förresten så är allt som jag har i
detta hemmet från Västergården mina favosaker. Älskar verkligen deras
keramik. Och då från deras serie Bultande hjärta. 





Igår kväll när T kom till mig så hade han med sig denna fina choklad-
ask och gav till mig. Jag blev sååå glad.  Denna sortens små små över-
raskningar är så gulligt och det är omtanke för mig. Glad:)! 

Och idag har han bjudit mig på lunch. Vi var på stadens Thai-restaurang
och åt buffé. Det var såå gott och vi blev såå mätta. TACK snälla rara
älskling. Glad:)!

Nu har jag haft lite besök av en gemensam polare till T och mig. Jag bjöd
honom och sonen på lite fika. Trevligt.

Nähä ni nu måste jag snart åka iväg med min lilla Ferarri-röda Yaris *ler*.
Ska hämta Clara hos en kompis.

Ha det gott denna soliga (hos mig iaf) fredag.

Kramis/Heléne

6 kommentarer:

  1. Vackra blommor!
    Så gulligt av honom, han är en riktig romantiker din T!
    Ska hälsa min darling ;) Ha en skön helg! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Fina blommor och visst är det underbart med lite omtanke.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  3. Vackra blommor och fina ljusstakar.Glad överraskningar är alltid gulligast .Han är nog en romantiker din T.Ha nu en skön och mysig kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Kul att du kikade in till oss med =)
    Så vackra rosen kvistar du köpt och satt i fina kannan, sånt är att krydda och njuta tillvaron en aning extra. Sedan rara överraskningen, mysigt!
    Ha en fin Lördag kväll,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera