måndag 6 augusti 2012

Vardag igen.

Frukost, Nyhetsmorgon och blogga.




God morgon!

Måndag betyder ny vecka och snart väntar arbete och vardag igen. Känns faktiskt
ganska okej. Jag jobbar på industri och kör för tillfället 2-skift. Denna vecka är
det eftermiddagsskift som gäller. Då jobbar jag 14-23.30 med ledig fredag, och
det är toppen med långhelg.

Igår eftermiddag så åkte Tomas och jag en sväng på hojen. Vi åkte till ett mat-
ställe och käkade. Sedan for vi ut till vår äventyrsgolfbana som ligger någon mil
utanför min stad. Där spelade vi en match mot varandra. Allt avgjordes på sista
banan. Jag fubbade till spelet.....och förlorade. Så dumt, men jag ska allt kräva
revansch snart *blink*.

Nu sitter jag här och tittar på Nyhetsmorgon, äter frukost och bloggar. På
lunchen kl 12 så kommer Tomas hit och käkar lite.

Nu ska det grå bort!



Så innan dess så ska jag fixa mitt hår. Liiite för många grå just nu så de ska
snart vara ett minne blott.....för denna gången. För tyvärr så är de ju tillbaka
om x antal veckor igen.

Idag åker Clara till Stockholm tillsammans med sin pappa. Hoppas innerligt
att de får bra väder så att de kan göra allt som de har tänkt, bl a ett besök på
Gröna Lund. Ha det så mysigt min älskade unge❤.

Nähä, nu måste jag sätta fart med allt som ska göras innan arbetet kallar!

Kramis/Heléne 

3 kommentarer:

  1. Låter som en himla go start på nya veckan och måndagen.Ha en fortsatt mysig måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra måndag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Här har jag oxå blivit av med de grå, hi hi.
    Snygg den är din nya dator!
    Hoppas första kvällen gick bra.

    Kram Suss

    SvaraRadera