söndag 5 augusti 2012

Skogspromenad.

Hallon i Claras händer.

En ståtlig solros dök upp under vår skogspromenad.





Hej hopp!

Idag på min sista semesterdag så lyser solen så skönt. Har varit
ute på en skön skogspromenad med Clara, Sally och Charlie.
Hittade lite hallonbuskar under promenaden. Måste vara bland
det godaste som finns att plocka solvarma hallon och äta dem direkt
från buskarna. Mums! Stötte på höga ståtliga mr solros också mitt
ute i skogen. Var ju bara tvungen att fotografera honom där han
sträckte på sig så högt mot skyn.


Kaffepaus vid mina trädgårdsmöbler.



När jag hade släppt av Clara hos sin pappa så åkte jag och hundarna
hem till mig. Kokade mig en kopp kaffe, tog fram en bulle ur frysen
och satte mig ute och blippade lite på ajfånen. Ganska behagligt
söndagsnöje. Vad som händer resten av dagen har jag ingen aning
om. Vi får se!

En göttig söndag önskar jag alla Er därute!

Kramis/Heléne

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

    SvaraRadera
  2. Ååh, jag vill också gå på promenad i småländska skogar. Saknar de där mysiga skogsvägarna kantade med trollskog. Så fint och mysigt.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Bara så mysig skogspromenad.Låter som en kanondag.Ha en skön kväll kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Här har vi också haft en underbar sommar dag. Har varit och besökt goda vänner i deras villavagn precis vid havet, härligt.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om ni har haft en riktigt fin-fin söndag trots sista semesterdagen... :)

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig skogpromenad, o håller med om att hallon är supergoda! Kram

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt att gå i skogen och känna alla dofter och hitta så mycket gott! Fina bilder på din dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera