torsdag 23 augusti 2012

Hortensia

Underbar Hortensia. Passar perfekt i mitt ljusblåa
vardagsrum.






Hej hopp!

Här kommer ett mycket snabbt inlägg från Lilla gårdshuset. Precis hem-
kommen från lite behövlig nagelfix. Rusade in på Interflora och köpte
denna underbara Hortensia. Visst är det fin färg på den? 

Nu ska jag hinna släppa ut hundarna några minuter. Kl 12 ska jag träffa
mitt för att äta lunch tillsammans på staden. Sedan blir det till att ila iväg
till jobbet. Imån är det ledig fredag för mig. Så när jag kommer hem ikväll
så dricker T och jag ett glas vin och firar att det är helg för mig. 

Imån åker Clara och jag till Kalmar för en natt på hotell och shopping hela
långa lördagen *ler*. Ska bli riktigt nice.

Tjing!

Kramis/Heléne 

7 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag.Vad fint med din ljusblåa hortensia i snitt.Hoppas att den blir en mysig lunch med ditt ♥.Önskar dej en skön fortsättning på just denna dagen som började så härligt.Torsdagskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som att det blir en härlig dag och en väldigt trevlig helg. Shoppa åt mig också. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Älskar hortensia!

    Vilka vackra bilder.


    Ha en jättefin torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Älskar också dem min har varit sååå fin hela sommaren! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Så vacker!
    Mina hösthortensior på gaveln är jättestora nu :)
    Ha en jättemysig helg med Clara!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Åh vad mycket roligheter som står på programmet! Ha en underbar helg!!:-)
    Och blomman är jättevacker!
    Kram!

    SvaraRadera