onsdag 8 augusti 2012

Min nya vita!

:)




God onsdag!

Halva min arbetsvecka är gjord och det har gått ganska bra, förutom att jag
blir lite trött i rygg och fötter framåt 22-tiden på kvällen. Igår kväll när jag
kom hem till Tomas så drack vi faktiskt ett litet glas vin tillsammans innan vi
gick och la oss. Smakade riktigt gott *ler*.

Idag vill jag visa Er min nya TV. Jag var ju och besökte Media Markt på 
semestern och köpte mig en ny dator. Samtidigt köpte jag också denna
skönhet till TV. Hade faktiskt en ful tjock-tv innan. Men den pajade så
då var det dags för en ny apparat. Och jag som har drömt om en vit men
tänkt att det kan jag aldrig köpa för de är så dyra. Men helt plötsligt så stod
det en vit där med rätt prislapp på och så gärna ville följa med hem. Och det
fick den *ler*. Visst är den fin??? Jag är då jättenöjd. Passar så fint in i mitt
vardagsrum. En ny tv-bänk ska införskaffas också med tiden.


Bilden är hämtad från vi.sualize.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe. Sedan är det dags för vovvepromenad,
matlagning och arbete. Ja så blir min onsdag. Hur blir din?

Pssst! Såg förresten att det hade tillkommit en ny följare. Sååå roligt!
Varmt välkommen ska du vara.

Kramis/Heléne

6 kommentarer:

  1. Vad skoj att hitta nya grejer med rått prislapp! Vad snygg med en vit stor tv.Kanonfint.Ja idag blir det en sväng till staden.Ha en skön onsdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så fint du har i ditt sommar kök ;)
    Och en vit tv är ju jätte fint!
    Mc träff och skoj, kul när det händer grejer...
    Ha det,
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Såå snygg vit TV, väldigt krispig och stilren! Avis på dig!
    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg! Vad är det för märke? Mysig blogg du har, gillade speciellt köket! Kram Miriam

    SvaraRadera
  5. Fy sjutton så snygg tv:-) Läckert! Ååå din blogg e så go:-) Lite av allt, det gillar jag starkt:-) Kramis

    SvaraRadera
  6. Snyggaste bilden på ett tv-rum jag har sett på länge!! Skulle gärna ha en sådan!
    Tack för att jag fick hitta hit!
    Nu skall jag kolla runt här!!
    Kram

    SvaraRadera