torsdag 2 augusti 2012

❤Sally❤

Älskade vovve!

Här hittade hon något i gräset som det blev rena lekstugan med *ler*.

*ler*





Finaste!




Hej hopp!

Puh vad varmt det är idag. 27 grader för en stund sedan. Varför är
jag inte vid sjön? Nä, istället sitter jag på baksidan hos Tomas och
håller på att svettas ihjäl! Dumma mig.

Igår tog jag lite bilder på min älskade vovve när hon hittade något
på gräsmattan att busa med. Vet inte vad det var med roligt hade hon.
Jag låg på mage med kameran i högsta hugg framför henne medans hon
lattjade och hade skojigt. 60 bilder blev det. Jag visar Er några av
dem här.

Kramis/Heléne

8 kommentarer:

  1. Heeeej Heléne;)
    Länge sen jag skrev hos dig men jag har läst!:)
    Ligger efter bloggvärlden än efter flytt, semester m m =) Sååå fina bilder på ditt underverk hon är så söt! Svettas ja...jag med som städar;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. så fin.
    Här har vi också haft jätte varmt idag och vi begav oss till havet trots att det inte är sol.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder....vill oxå ha en bättre kamera....ha det så gott..kram Christina

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig! fina bilder på vovven..hihi 60 st...
    vill oxå ha en bättre kamera och en vovve:)) kram/Anne

    SvaraRadera
  5. Så söt en vovve !
    Kul att ha kameran nära såna gånger ;)
    Vilken fin sommar du haft och visar i bilder...kul att resa lite, Åland är vackert.
    Ha en fin helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  6. Min älskade bästa hund,
    I LOVE YOU SALLY <3

    DIN CLARA :D

    SvaraRadera
  7. Så himla fina bilder, och fin blogg oxå!

    Ha en fortsatt bra vecka, kramkram! :)

    SvaraRadera